Guniene, Murah & Selamat

Kami Jual Runcit Sahaja - Antivirus Murah

Ramai yang ingin menjadi ejen kepada saya untuk menjual antivirus, namun saya nak memaklumkan kami hanya jual runcit sahaja bagi key-key antivirus sebab harga yang saya tawarkan agak murah. Untung pun tidak banyak. Saya memahami ada yang berhasrat untuk menambahkan pendapatan sampingan. 

Dan ada juga bertanya SIAPA SUPLIER saya, maafla, saya tidak dapat berikan. Ianya adalah Private dan Confidential. Ianya adalah rahsia perniagaan saya. 

Membina kepercayaan pelanggan adalah perkara yang paling sukar sebenarnya.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comments

Powered by Blogger.
 
© Kedai Anti Virus
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top